У четвртак, 13. 10. 2022. од 18.00 часова је одржан родитељски састанак са родитељима чија деца похађају продужени боравак. Био је одличан одзив родитеља, што потврђује њихову потребу да желе квалитетну сарадњу са школом.
Водитељи састанка су били:
• Директор школе Златан Радовановић
• Учитељица у продуженом боравку Катарина Вељковић
• Учитељица у продуженом боравку Милена Петровић
• Педагог Јелена Савић
• Педагог Радмила Крстевска
Дневни ред је био:
1. Уводна реч директора, активност родитеља (попуњавање упитника)
2. Организација рада у боравку, динамика рада по сменама (карактеристике)
3. Очекивања родитеља – предлози, сугестије, утисци.
4. Очекивања учитеља – Договор о поштовању сатнице и организације рада, сарадња
5. Безбедност и понашање ученика – осврт од стране педагога на актуелне тенденције у вези са нивоима насиља и опште безбедности ученика у школи.
6. Понашање и васпитање ученика у боравку – правила понашања, утисци и сугестије.
7. Активност педагога (кратке драматизације ситуација које се тичу комуникације и постављања граница)
Током састанка родитељи су били у прилици да чују како је организован рад у боравку, који су приоритети тог рада, на који начин се остварује безбедно окружење за децу у боравку, каква су правила понашања, били су у могућности да искажу своја
очекивања према учитељицама везано за активности њиховог детета при провођењу времена у боравку. Родитељи су оснажени да је важно да постављају свом детету границе у свакодневном животу, али тако да постоји мера између граница и забрана и љубави. Такође су добили подршку да је важно да буду доследни у својим одлукама, како би помогли свом детету да се развије у здраву личност и добру особу.
Родитељи су исказали висок степен задовољства што су били у прилици да у писменом виду дају смернице и препоруке учитељицама у боравку. У прилогу листић који родитељи попуњавају.
Овакав облик сарадње са родитељима представља начин унапређивања узајамне сарадње и комуникације, са циљем остваривања квалитетнијег рада са децом у специфичној средини каква је боравак. Родитељи и учитељи су на овај начин стекли увид у појединости досадашњег рада, предности и евентуалне недостатке. Учитељи су добили адекватну повратну информацију у вези са својим актуелним начинима и методама рада, а која им може бити од помоћи у одабиру успешнијег појединачног приступа и послужити као смерница за даљи рад и комуникацију са децом.
Учитељице у продуженом боравку Катарина Вељковић и Милена Петровић
Педагози Јелена Савић и Радмила Крстевска