ЗАДУЖЕЊЕ СВИХ ИНТЕРЕСНИХ ГРУПА У ШКОЛИ
ДЕЖУРНИ НАСТАВНИК: – дежура у складу са распоредом; – уочава и пријављује случај; – покреће процес заштите детета (реагује одмах у случају насилног понашања, користећи неку од стратегија; – обавештава одељењског старешину о случају; – евидентира случај; – сарађује са Тимом за заштиту деце од насиља.
ОДЕЉЕЊСКИ СТАРЕШИНА: – уочава случајеве насилног понашања и реагује одмах; – учествује у процесу заштите деце; – разговара са учесницима насиља; – информише родитеље и сарађује са њима; – по потреби, сарађује са Тимом за заштиту деце од насиља; – прати ефекте предузетих мера; – евидентира случај и води документацију; – по потреби, комуницира са релевантним установама.
ТИМ: – уочава случајеве насилног понашања; – покреће процес заштите детета, реагује одмах; – обавештава одељењског старешину и сарађује са њим; – по потреби, разговара са родитељима; – пружа помоћ и подршку ученицима, наставницима; – разматра случај (2. и 3. ниво) и осмишљава мере заштите; – обавља консултације, предлаже заштитне мере, прати ефекте предизетих мера; – по потреби, сарађује са другим установама; – евидентира случај.
ПЕДАГОГ: – уочава случајеве насилног понашања; – покреће процес заштите детета, реагује одмах; – обавештава одељењског старешину и сарађује са њим; – по потреби, разговара са родитељима; – пружа помоћ и подршку ученицима, наставницима; – разматра случај (2. и 3. ниво) и осмишљава мере заштите; – обавља консултације, предлаже заштитне мере, прати ефекте предузетих мера; – по потреби, сарађује са другим установама; – евидентира случај.
УЧЕНИЦИ и УЧЕНИЧКИ ПАРЛАМЕНТ: – уочавају случајеве насилног понашања; – траже помоћ одраслих; – пријављују одељењском старешини или наставнку; – учествујеу у мерама заштите.
ПОМОЋНО-ТЕХНИЧКО ОСОБЉЕ: – дежура по распореду; – прекида насиље; – уочава и пријављује случајеве насилног понашања директору.
САВЕТ РОДИТЕЉА: – чланови Савета родитеља обавештавају председника Савета о сваком сазнању о насиљу или насиљу у најави.
Директор школе
Радовановић Златан