У уторак, 19. 4. 2022. наставнице Сања Манић (француски језик) и Весна Илић (биологија) су заједно реализовале огледни час (утврђивање) у 6/2 на коме је остварена корелација наставних садржаја из француског језика и биологије. У оквиру наставне теме “Un defi pour la Terre”, наставница је са ученицима разговарала о врстама отпада, разврставању истих. Наставница биологије је разговарала са ученицима о рециклажи. Током часа обе наставнице су добро вођеном дискусијом подстицале ученике да се сете свих термина и активности који доприносе очувању животне средине. Ученици су на претходним часовима радили пројекте из области очувања животне средине. Ученичке активности, ученички продукти и ученички одговори потврђују да је током часа унапређена ученичка компетенција која је усмерена ка:
– стицању знања и развијању свести о дејству људских активности на животну средину и природу;
– усвајању ставова о неопходности очувања непосредне и шире околине:
– познавању људских активности и начина на који оне могу да угрозе околину;
– практиковању активности које подстичу одрживост, на пример штедња воде и енергије, разврставање отпада, рециклажа. Рад на овим садржајима је важан корак ка развијању ученичке компетенције ОДГОВОРАН ОДНОС ПРЕМА ОКОЛИНИ. Тиме се код ученика развија еколошка свест о очувању животне средине и потреба да утичу на вршњаке да се понашају у складу са еколошким правилима.
Видео клипови који су коришћени током часа:
Faire des ricochets, Paris-Africa
Стручни сарадници