Од ове школске године, као нови облик образовно-васпитног рада у Програму наставе и учења за први разред основног образовања и васпитања, јавља се ПРОЈЕКТНА НАСТАВА.
Усмерена је на смислено међусобно повезивање што више наставних предмета кроз довођење у везу са свакодневним животом ученика, уз почетак развијања дигиталне писмености, односно употребе информационо комуникативних технологија.
У оквиру пројектне наставе наши ученици првог разреда су се три недеље „дружили“ са пауковима, односно имали разноврсне активности на тему „Шта можемо да научимо од паука?“ уз помоћ родитеља и својих учитељица Терезе Жиграи, Иване Стојимировић и Марине Фајлер.
Своје активности су почели разговором о страху од паука (арахнофобија), гледањем цртаних филмова на тему паукове мреже (Пепа прасе и Спајдермен) и певањем песме „Један мали паук“, на српском и енглеском језику. Као истраживачки задатак су имали да код куће нађу неку паукову мрежу, да је, уз помоћ родитеља, фотографишу мобилним телефоном и да пошаљу на Едмодо (образовни портал затвореног типа) или у вибер групу за родитеље. Разговарали су о геометријским облицима и линијама на мрежама и видели како паук плете мрежу помоћу видео снимка. Донели су и ручне хеклане радове који личе на паукове мреже за изложбу, анализирали изглед паука, па правили паукове од пластелина; бојили лик Спајдермена; маштали шта би све паук могао када би постао човек; слушали и анализирали песму Десанке Максимовић „Пауково дело“; цртали паукове мреже фломастерима; провлачили се кроз „паукову мрежу“ од ластиша; гледали цртани филм „Браћа Крет – Тајна паукове мреже“. На крају су, неки код куће, неки у учионици, уз помоћ родитеља, плели мреже од гранчица и вунице и другог материјала.
Од свих активности највише им се допало гледање цртаних филмова, провлачење кроз мрежу од ластиша и, нарочито, прављење мреже са родитељима.
Родитељи су показали велику заинтересованост за сарадњу, а прваци су уживали у свим активностима и, богатији за нова сазнања, развијали своје моторичке, логичке, сарадничке и друге способности.