САМСУНГ УЧИОНИЦА се у нашој школи редовно користи.
Један од часова који је у њој реализован је у прилогу.
ЧАС СА ИСТРАЖИВАЧКИМ ЗАДАЦИМА
Датум: Петак, 30.11.2018..
Наставница: Тијана Степановић
Разред и одељење: 5-3
Предмет Математика
Наставна јединица НЗД
Тип часа Обрада
Циљ часа Утврђивање поступка одређивања заједничких делилаца за два броја и више бројева, уз истицање највећег заједничког делиоца.
Планирани исходи
Ученик ће бити у стању да: |
Одреди НЗД два природна броја, тј. да усвоји поступак за ефикасно одређивање НЗД, као и одговарајући шематски запис. |
Одреди да ли су два броја узајамно прости бројеви. |
Разликује појмове прости и узајамно прости бројеви |
Час је реализован у Самсунг учионици. Атмосфера на часу је била ведра, радна и подстицајна. Ученици су били пажљиви и усредсређени на садржај рада.
Посебно одушевљeње је било код ученика кад су користили таблете. Имали су истраживачке задатке, да на интернету пронађу:
- Савршен број
- Који је највећи прост број
У овој активности су били вешти и брзи. Тако је наставница мудро искористила дечје ИКТ вештине ради реализације планираног наставног садржаја из математике (самим тим је учињен допринос развијању међупредметних компетенција, конкретно компетенције за целоживотно учење, комуникацију и компетенције за рад са подацима и садржајима).
Педагози:
Јелена Савић и
Радмила Крстевска