Датум и време реализације: уторак, 21. фебруар 2017. године, предчас у послеподневној смени
Место реализације: мултимедијална учионица.
Разред и одељење: 5 -1 (радионици је присуствовала и ОС Радмила Пајкић)
Циљеви радионице:
- навођење ученика на самопроцену у области брзине читања
- проширити ученичко разумевање појма учења у најопштијем смислу и ужем (школском смислу)
- упознавање ученика са основним методамаучења учења
- навођење ученика на сагледавање сопствене улоге у учењу
- упућивање/охрабривање ученика на сарадњу са педагогом у вези савладавања техника учења учења
Облици рада: индивидуални рад и фронтални рад
Други начини рада: анкетирање, излагање, презентовање садржаја путем пројектора, дискусија са ученицима.
Наставна средства: рачунар и пројектор у мултимедијалној учионици, анкетни листићи за сваког ученика, флајер за сваког ученика.
Активности ученика: слушају, размишљају, одговарају на усмена/писана питања, дискутују, износе свој став/мишљење/виђење
Реализатор радионице, педагог, Радмила Крстевска
Деца су одлично сарађивала и било им је корисно, у прилог томе ево неколико ученичких коментара:
- ”Овај час је био много поучан.”
- ”Данас ми је било лепо и могао сам нешто научити.”
- ”Мени је било лепо, уживао сам на овом часу.”
- ”Мени се свидео час и сада ћу више учити и потрудити се да имам боље оцене.”